Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 23. juni 2012

Choko belønning

Mix af gode sager....
Efter en spinning event skulle den stå på belønning. Michael er ikke hjemme så jeg lavede lige det jeg havde lyst til (og det vi havde i køleskabet).
Så det blev lidt en sjov blanding af kikærter, papadams, frugt, protein chokoladekage og choko trøfler. Ja det var som sagt lige hvad jeg havde lyst til ...
Papadams gør de meget i hernede og de er super nemme. Bare ind i ovnen i ca 3 min og de er færdige. De er ret protein holdige, ca 20%, ingen fedt og resten er kulhydrater.



Chokoladekage
Mums den var bare god - måtte tage et ekstra stykke...
- 1 most banan
- 6 æggehvider
- 40 gr chokolade proteinpulver
- 1 ss sukrin
- 2 tsk HUSK
- 10 gr kakaopulver
- 1 tsk bagepulver
- kanel og lidt vand
Alt blandes sammen og ind i ovnen i ca 25 min ved 180 grader.

Topping
- 50 gr yoghurt
- 20 gr chokolade proteinpulver
- 5 gr kakaopulver
- 1 ss peanutbutter (ca 30 gr)
- 1 ss sukrin melis
- 30 gr havregryn
- lidt vand

Toppingen var bare så lækker at den også blev til chokotrøfler, som lige fik ½ time i fryseren - så smager de meget bedre..
Hvis man lige skal give dem et tvist, så smelt noget chokolade og rul dem i det. Lad dem igen hvile i fryser eller køleskab til chokoladen er stivnet og så er det bare guf...

Chokotrøfler klar til fryseren...

Rullet i smeltet chokolade - og klar til fryser igen
Fik også lige klemt lidt dejlig mango sorbet ned :-) ja så var der vist ikke plads til mere .....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar