Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 8. juni 2012

Sundhed i Mumbai??

Ja det tvivler jeg sku lidt på her til at starte med. Prøver at få handlet lidt fornuftig mad, men det bliver mest til yoghurt, frugt og mysli. Er lidt nervøs for det kød hernede, men skal nok få startet inden længe.
Jeg bevægede mig ellers på jagt efter det andet træningscenter igår, og efter lidt vaden frem og tilbage fandt jeg det endelig. Men så havde de lukket (de har lukket om eftermiddagen og åbner først ca kl 17 eller 18). øv havde lige glædet mig til at se, hvad det center kunne bringe.
Men jeg må forsøge mig igen imorgen, så jeg kan komme igang med min træning igen. Har pt ikke trænet siden i mandags, så trænger til at komme igang.

Måske dette billede kan få min bagdel og dårlige samvittighed afsted?? Håber snart på skabet bliver tømt, så skal jeg ikke tænke mere på de fristelser. For ja det frister og får jeg først startet, så har jeg svært ved at stoppe. Jeg kan godt lade det være, hvis jeg ikke åbner en pose, men er den først åben, så er det helt sikkert, den også bliver tom. Måske lidt "husk at spise op", fra da jeg var lille ligger i mit hoved.

Vil nyde aftenen med lidt nødeguf og prøve at gå udenom slikskabet :-)

Diet Pepsi og nøddemix - much better :-)
Fristelser i lejl....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar