Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. juni 2012

Golds Gym member

Så er vi simpelthen blevet medlem af Golds Gym i Mumbai - og det er for de næste 13 måneder, så håber virkelig vi bliver glade for det. Jeg har allerede en god fornemmelse og er nu bare rigtig glad over at være medlem og have et sted at kunne træne. For Delhi belly, som min mave nu er døbt, når den bliver lidt for stor, skulle helst gerne væk igen :-)

Der render personlige træner rundt over det hele. Først syntes jeg det var lidt underligt og lidt træls, men nu ser jeg det bare som en god service. De står nemlig ikke i receptionen, men er rundt på gulvet og hjælper. Da jeg idag lå og trænede bænkpres, kom der nemlig en træner og hjalp mig med at presse de sidste reps. Det er da fedt at have en der kan hjælp med lige at løfte det sidste, når nu jeg mangler mine træningsmakre hjemme i DK .. snøft..
Men dejlig træning og dejligt center. Imorgen har jeg meldt mig til spinning kl 20.00 og jeg er MEGET spændt på hvordan en spinning time i Indien er.

Men lige nu kan jeg mærke, at det er enormt rart at have fået styr på træningscenteret og jeg er bare glad for at vi fik os meldt ind i Golds Gym - det tager nemlig kun 5 min at gå derhen fra vores lejlighed - det kan da ikke blive bedre..
Golds Gym - change your body, change your life

Dagens træning = happy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar