Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. juni 2012

Soja madbrød

Har eksperimenteret lidt i køkkenet igen, da jeg har fået indkøbt blender samt elektrisk piskeris. Perfekt!

Jeg havde fået købt noget sojamel til at bage med, og derfor ville jeg prøve mig med et soja madbrød. det var lidt på gefyl, men anvendt ca følgende:
  • 3 æggehvider
  • 2 ss yoghurt
  • 3-4 ss sojamel
  • 2 tsk HUSK
  • Oregano, salt, Chili mix
  • Lidt vand
Æggehviderne piskes halv stive (for at få dejen lidt luftig). De andre ingridiender blandes i en skål ved siden af. Derefter vendes æggehviderne i massen, puttes i en form og bages i ovnen i ca 15 min ved 200 gr. Gerne lidt grill til sidst. Macro fik jeg ikke regnet ud, da jeg ikke fik målt nogle af ingridienserne af. Må gøre dette næste gang :-)

Fik brødet sammen med en gang agurk/tomat salat med rødløg.

Færdigbagt soja madbrød


Salat med soja madbrød


Ingen kommentarer:

Send en kommentar