Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 24. juni 2012

Run run run

Var så træt imorges at jeg slet ikke kunne overskue at træne idag. Der er ret varmt hernede og ca 30 grader i lejligheden, så var træt og svedig :-)

Der var heller ikke så meget mere mad i køleskabet, men havde noget havregryn, så fik lavet havregrød med mandler, kanel og sukrin. Ja så fik jeg det blot endnu varmere, men lidt energi var kommet indenbords.

Afsted til fitness for at træne. Fik ok styrketrænet og havde lidt dårlig samvittighed fra gårsdagens chokolade indtag, så blev nødt til at lave lidt cardio. Op på løbebåndet og så ville jeg løbe 5 km. Da jeg nærmede mig de 5 tænkte jeg at ½ time kunne jeg da godt løbe, og så bare komme så langt som muligt... Efter den ½ time blev jeg enig med mig aelv om, at jeg havde mere i mig. Så ville lige forsætte 10 min mere. Men nu var jeg jo ved at nå de 10 km, så hvorfor ikke tage dem med. Så 10 km det blev. Jeg er selv ret tilfreds med dagens løb, og fik løbet det på 46.23 - havde håbet på lidt hurtigere, men det må blive en anden dag.

Færdig og svedig trods aircondition i centeret


Shake - jubiii

Det er faktisk lidt typisk mit løb, jeg bestemmer mig for en mindre bid, men hvis energien er der fortsætter jeg. Jeg tror jeg har svært ved at overskue 10 km i mit hoved fra start, så kan meget bedre dele det op i små delmål og så taget et af gangen.

Bagefter hjem til en dejlig gang kikærte salat med flytes og ost...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar