Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 3. januar 2013

Where have you been?

Træning på årets sidste dag...
Dette spørgsmål fik jeg imorges af et medlem fra Golds Gym efter ikke at have været der i 1½ uge. Og det var faktisk lidt rart at få spørgsmålet, og når jeg tænke rover det så er det faktisk et hyggeligt center. Det er ikke ret stort, men folk er meget mere snaksagelige end derhjemme - har nok også noget at gøre med størrelsen. Man hilser på hinanden og giver hånd og ønsker godt nytår. Det er nu lidt hyggeligt.

Nå men det var årets første træning og det var dejligt, selvom jeg ikke var helt frisk på at skulle afsted imorges. Men jeg skal bare lige ind i rutinen igen. For det handler ofte om rutine - er man først kommet ud af den er det ret hårdt at komme tilbage på sporet. Men er man inde i den, så er det hele meget lettere.

Så derfor er der heller ingen vej udenom imorgen tidlig - skal afsted og der står styrke og spinning på programmet, idet løb er sat på standby i denne uge.
Jeg vil prøve at have fokus på 50% styrke og 50% cardio, for at komme lidt ned i fedtprocent igen. Men glæder mig bare til at være inde i mine rutiner igen, så det ikke skal være så hårdt hver morgen at komme afsted.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god og inspirerende blog! Tak fordi du gider dele dit træningsliv med os andre træningsfreaks;)Held og lykke med det hele! Venlig hilsen Nana
    http://nana-regalah.dk

    SvarSlet
  2. Hej Nana

    Mange tak. Glad for du kan lide bloggen...

    /Lene

    SvarSlet