Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 31. januar 2013

Uro

Det er utroligt alle de ting jeg føler mig krop kommer igennem ved at have startet op på mini diæt. Jeg ved fra tidligere at den første uge eller to kan være hård... Nye rutiner og mindre kalorieindtag er noget kroppen reagerer på. Som regel ved vægttab, men også på flere andre måder.

Igen igår var jeg sulten og følte uro. Nok en kombinationen af sult og muligheden for ikke at bare kunne spise et eller andet hyggeligt om aftenen, gav mig uro i kroppen. Jeg tror nu ikke kun det var kroppen men lige så meget hovedet, der havde lidt uro. Jeg havde det lidt som om jeg var hyper aktiv og ikke kunne ligge stille, men orkede heller ikke at lave noget. Faktisk en lidt frustrerende følelse.

Nå men kom i seng og en ny dag venter idag... Startet med morgentræning. Ikke den bedste af slagsen. Al den ekstra energi jeg følte min krop havde igår aftes var helt forsvundet imorges og var total energiforladt til træning. Men fik stadig trænet en omgang hæderlig træning med styrke og cardio.
Var blot glad da jeg var færdig og kunne nyde min dejlige elskede shake. Det er fedt med de små glæder, men denne shake føles lidt som en belønning efter træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar