Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 31. januar 2013

Sund fudge


Fik lyst til lidt lækkert og tænkte at det var længe siden jeg havde lavet fudge. Gammel opskrift men den er god. Må se om jeg kan holde lidt igen når de bliver klar, for ikke at ødelægge alt det hårde arbejde jeg pt har opnået på min mini diæt.
Fudgedej med smag af vanilje og kokos,
klar til at blive rullet flad og lagt i fryser
De ligger lige nu i fryseren og bliver nok ikke klar før jeg hopper i seng, men så har jeg dem til en anden god dag.
Jeg brugte denne opskrift til mine sunde fudge: FUDGE

Skiftede kun de hvide bønner ud med butter beans, men syntes ikke det gør den store forskel på smag eller konsistens.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar