Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 1. januar 2013

Nyt år, nye mål?

Så er det den første dag i det nye år og der er sket mange ting I løbet af 2012. Der har desværre ikke været noget fitness konkurrence på programmet, men derimod en flytning fra DK til det store Indien. En meget anderledes og spændende udfordring. Også på kost og træningsfronten.

Jeg startede årets sidste dag med en gang morgentræning inden job iform af styrketræning efterfulgt af løb. Desværre er jeg ikke altid lige god til at lytte til min krop og selvom jeg kunne mærke at min knæ ikke var helt tilfreds, ja så forsatte jeg. For havde jo et mål i hovedet med dagens træning og det hed 5 km. Jeg duer ikke rigtig til at stoppe før jeg er imål, da det på en eller anden mystisk måde, ødelægger mine planer og vil derefter have følelsen af ikke at være færdig eller tilfreds.
Det har blot resulteret i et knæ der igen ikke har det så godt. Så nu må jeg tvinge mig selv til IKKE at løbe resten af ugen, for at give det lidt ro.

Billeder fra året der gik... og drømmen i midten fra 2011, som jeg så gerne vil igen
Men hvad er planen så for 2013? Tja jeg ved det faktisk ikke. Fitness konkurrence kommer der næppe på programmet, selvom det egentlig  lidt var tanken for ½ år tilbage. Men jeg har simpelthen ikke kunne opstøve en fitness konkurrence for kvinder i Indien. Og i og med mit knæ ikke er helt på toppen, så ved jeg heller ikke hvor meget løb der kommer på programmet.
Jeg har dog en plan om at skulle deltage i et løb igen her i Indien, så må blot give min knæ en masse hvile og se, hvad jeg kan opstøve af løb. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at løbe 10 km på 45 min.

Derudover skal formen passes og der skal cuttes lidt igen. Det er hårdt arbejde, men jeg ved jeg kan.

Så det er ikke de store og konkrete mål der fylder pt for 2013, men mon ikke der nok skal komme nogen snigende senere

Godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar