Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 30. december 2012

Netshopping

Jubiiiii... Pakkepost... Har fået netshoppet lidt igen og elsker det. Pakker sendt hjem til en selv.... Perfekt. Nå men de blev godt nok sendt hjem til mine forældre i DK da det er lidt dyrt at få det sendt til Indien.

Først var det pakkepost fra IHerb. Jeg var løbet tør for malet kokosmel, og selvom det kunne købes på danske hjemmesider, ja så var det faktisk billigere at bestille der fra IHerb (USA) og få det sendt til DK incl fragt. Og da jeg nu var igang så fik jeg da også luge bestilt en ekstra pakke med lidt proteinbarer og preworkout pulver. Igen billigere end DK. Hvis du ønsker at bestille kan du anvende denne kode og få rabat på dine varer (mellem 5-10 $ rabat): MNG453

Derefter gik shoppeturen til SportsDirect. Elsker simpelthen denne shop/butik og når jeg er i UK er det er must at besøge deres butikker. De har en masse skrammel men også alt de nye modeller. Billigt og lækkert træningstøj fra Nike... Det er lige mig. Må indrømme at jeg er en Nike pige, og altid har haft det bedst i Nike.
Nå men et par nye sko, en top der selvfølgelig matcher til skoene og en par løbestømper... Fik da også lige købt en bluse til Michael.

2 pakker fra IHerb... Kokosmelet er super godt at bage med og barerne indeholder kun 95 kalorier. Perfekt til en lille snack

Pakkepost fra SportsDirect - eller noget af det. Elsker bare mine nye sko... De er allerede taget i brug...

Så med nye pakker er der tanket op og jeg er klar til sy give den fuld skrald igen. Det lyder nok lidt kliche, men tror jeg hopper på den Januar kur/diæt.. Er allerede tyvstartet lidt, men har også lige lidt juleguf og andre herligheder der skal trænes væk. Men jeg er mentalt klar og det er det vigtigste, hvis man vil opnå resultater. Så..... SÆT I GANG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar