Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 22. december 2012

Step event

Så skete det endelig.. Step event. Må sige at jeg var faktisk lidt små nervøs inden, da det jo er ved at være nok 8 måneder siden jeg har undervist i step og ville jo gerne have det hele til at gå godt. Men det gjorde det heldigvis og det var mega fedt og folk var glade og med på noget julestep.

Det skal også siges at det var mere end almindelig hårdt. Jeg syntes ellers jeg vil betegne mig som at være i ok form, men efter 1 times step var mine batterier ved at være færdige. Jeg kæmpede mig igennem og fik da gennemført 1½ times step med små kunstpauser, som man jo kan tillade at tage sig som instruktør :-)

Fik også trænet en lille times styrketræning inden og fedt at være hjemme i sit gamle center igen. Masser af folk jeg kender og dejligt at se dem alle igen.

Imorgen står den på træning igen inden det er ved at være jul og glæder mig faktisk allerede til at komme ned i centeret igen. Det er fedt at være tilbage...

Step it up :-)
 
Fuld fart på - med min yndlings step makker :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar