Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 21. december 2012

Carb up...

Ja man skulle tro jeg var igang med en gang carb up inden konkurrence incl chokolade inden scenen indtages... Men nej det et blot mig, der har haft svært ved at styre mig selv efter jeg er kommet hjem til DK.. Efter at være vant til et kontor med meget få fristelser så kom jeg i slaraffenland igår.
Der lå allerede chokolader på mit kontorbord da jeg mødte ind i om morgenenfra kollegaer... Kæmpede hårdt imod men kl 9 måtte jeg overgi mig. Fik smagt det første stykke og så var skaden sket....

Efterfølgende var der lækker brunch på jobbet med dejlig brød og masser af ost og senere juleafslutning med guf, æbleskiver og ja igen chokolade. Og det skal siges at det er det lækreste chokolade og ikke blot alm chokolade.

Kunne igen ikke helt styre mig, så ja der er fyldt godt og grundigt op på deportere..

Kom efter job ned i mit fitness center, som virkelig var dejligt... ja jeg ser det stadig som mit center, da jeg efterhånden har trænet og undervist der i snart 10 år. Masser af folk jeg kendte og fik snakket med og så fik vi øvet step til lørdag. Glæder mig mega meget... Vi skal nemlig lave stepning around the Christmas tree..
Da det var mere kreativ planlægning end egentlig hardcore træning, blev jeg nødt til at kæmpe min bagdel op på løbebåndet for blot at svede en brøkdel ud af chokoladen igen.. For der skal nok løbes i ret lang tid, før det hele er forbrændt, desværre..
Men fik løbet 5 km på 21.54 min så var da blot glad for at jeg ikke havde tabt hastigheden helt. Glæder mig til forhåbentlig at kunne styrketræne inden stepevent på lørdag.. For glæder mig til at slå mig løs i mit savnede center :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar