Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 3. december 2012

Blod på tanden igen...

Så er vi igang. Ny uge og nye udfordringer. Og heldigvis er jeg startet godt. Kom afsted imorges til træning, både styrke og spinning. Benene har det helt fint ovenpå løbet igår, så det er jo kun dejligt.. Spinning er nu stadig lidt komisk hernede - tror vi fik taget 100 armbøjniger på den cykel imorges, eller det vil sige jeg laver dem ikke, så de syntes nok jeg er lidt underlig. Men efter endelig at have fået mine spinningsko med de korrekte låse hernede, så giver det lige lidt mere motivation til at komme afsted.

Har reflekteret lidt over løbet igår og har allerede lyst til at gøre det igen. Ikke bare at løbe 10 km, men at gøre det i et løb. Det er hårdt ja, men fedt bagefter og får jo lidt blod på tanden, når jeg nu kunne blive nr 6 igår. Så lad os se hvad der dukker op

Fik lavet lidt lækkert til aften - dessert fluffy pandekage i ovnen med vanilje youghurt med frugt. Let sundt og lækkert.

6 æggehvider piskes stive. Kanet, 2 tsk HUSK og ca 15 gr cookies & crem proteinpulver tilsættes og røres forsigtigt rundt. Drys evt lidt kardemomme med ned i massen - så bliver det en dejlig jule fluffy pandekage :-)


Massen smøres ud på en bageplade og bages i ovnen i ca 10 min ved 200 gr. Hermed færdig.


Youghurt rørt op med vanilje proteinpulver, med guava og frisk figen frugt. Dertil ½ fluffy pandekage. Den kan evt smøres med peanutbutter og rulles sammen. Det er guf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar