Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 23. december 2012

Optakt til juleaften....

Pandekagen gik lidt i stykker,
så det blev til et bjerg med lag af
banan, kanel og mandler
Dagen startede godt eller godt på den sunde måde. Fik lavet mig nogle pandekager på æggehvider og chokoladeprotein pulver, lagt sammen med bananskiver, kanel og mandler. Mums det smagte godt. Med to stærke kopper kaffe, ja så var det gang i mig. Afsted til træning hvor den stod på styrke a hvad jeg lige havde lyst til :-) Derefter prøvede jeg mig på løbebåndet, men det duede bare ikke idag. Havde sidstestik og var slet ikke motiveret. Så efter 10 min var det over på kondicyklen og havde besluttet mig for at 10 min med fuld gas, skulle jeg da gennemføre.
Men i og med jeg ikke har været nede og træne i centeret i lang tid, ja så kom der en masse at snakke med. Så efter at have snakket en del samtidig med at jeg cyklede løs og svedte som en gal (ad vide om der lige skulle lidt chokolade ud), ja så stod tiden pludselig på 20 min. Så besluttede mig for yderligere 5 min på max gas, og så var jeg færdig - på den gode måde.

Jaaa træning i scandinavian....
Ellers er dagen idag traditionel i min familie en konfekt dag, så det er blevet lavet i stor stil - både sundt som usundt. Der kommer helt sikkert nogle dage her i julen, hvor kalorierne får frit løb, men så er det jo bare tilbage på træningssporet når jeg rammer Mumbai igen den 28 dec :-)

Rigtig glædelig jul allesammen

Marcipan kugler rullet i chokolade, samt marcipan og nougat stænger dyppet i chokolade. Eneste sunde ting på dette billede er havregrynskuglerne, lavet af chokolade proteinpulver, havregryn, kakao, mandelessens og vand. rullet i kokos.
Sådan så det ud da jeg stod af toget på vej hjem til mine forældre efter dagens træning. Uh det er koldt, men det er da hyggeligt med sne. Det hører julen sig til. Og især når man ikke er vant til temperaturer under 20 grader, så er det faktisk lidt hyggeligt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar