Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 5. december 2012

Round, round, round....

Træt med klar til løb i søndags.
Klokken var 5 da vi stod op.
Idag er Golds Gym desværre lukket pga reparation, og hvad gør man så når det er boot camp frem mod medio Januar??

Ja man løber da en tur. Det skal siges, at det er langt fra nemt at løbe udenfor her i Indien og især i Mumbai, da trafikken er ren kaos og der findes ikke stier eller lign. Men der findes noget der hedder Joggers Park ca 1 km fra hvor vi bor. Så vi løb derned imorges og fik løbet 15 runder i parken, svarende til 5 km. Det er en meget lille park, men det er faktisk ret populær. Dog bruges den primært at de lokale til at gå i. Der er en bane på ca 350 m rundt og så lidt grønt i midten. Men vi løb på fuld gas de 15 runder, og udover at det er lidt kedeligt blot at løbe rundt, rundt og rundt, ja så er det en lækker udsigt. Ud over havet og med palmer i baggrunden. Desuden var solen stået op og temp sagde ca 25 grader - så det var dejligt med lidt afveksling.

Men ser frem til Golds Gym har åbent igen imorgen, for er nu mere til mit fitness center og mine vægte :-)

Har endelig fundet min tid fra Pune løbet i søndags og er faktisk ret godt tilfreds.... Fik mig en bedre tid end jeg havde forventet. Og det er jo mit første 10 km løb jeg har deltaget i. Ud over DHL stafet på 5 km for 2 år siden, så skal vi vist mange år tilbage, til et løb jeg har deltaget i. Kan ikke engang huske hvornår det kan have været....

Lig mærke til min "hometown" - jep India. men mit navn ift de andre afslører nok at jeg kun er expad.
 
Jubii.. Super tilfreds med min tid
Min super seje kæreste, der løb ½ marathon som opvarmning/test til marathon i Mumbai til Januar. Lidt tageligt at hans hastighed på de 21 km var hurtigere end min hastighed på 10 km.. Hmm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar