Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 29. december 2012

Og og ned...

Alle ved det går op og ned sådan er det jo.... Ja vi kender alle Thomas Helmig men det passer nu meget godt på mig pt. Har hygget mig rigtig meget hjemme i DK i julen, men det har også betydet mere mad og mindre motion. Dette kan også ses på vægten og på Belly Delhi.
Træningen er i Mumbai er ikke blevet skudt igang endnu, da jeg har manglet en del søvn efter en lang flyvtur tilbage samt lidt jetlag. Ikke at det skal være en undskyldning, men har bare været for træt.

I julen blev det da til lidt træning og fik da løbet en tur 1. juledag, dog med efterfølgende ondt i knæet, så er lidt nervøs for om jeg skal til at døje med det knæ igen.
Fik også trænet et par dage i mit gamle fitness center, hvilket var super dejligt. At se en masse venner, gav mig lidt ekstra energi til min træning. Hvis blot jeg kunne tage det center med ned til Mumbai ville det være perfekt.

En, to tre løb. Fik da løbet 6,3 km, men desværre også med efterfølgende ondt i knæet....

Cardio træning i Scandinavian efter en god gang ryg træning.

Imorgen er dagen hvor der skal tages hul på træningen igen for alvor - der er ingen grund til at gemme det til det nye år. Og jeg er ligeledes også begyndt at holde styr på mine kalorier igen. Det er nemmere at holde styr på ens kalorieindtag, hvis man noterer det ned, da det bliver meget mere visuelt for en.
Det kan lyde lidt underligt og meget kontrollerende, men det kan hjælpe til ikke at gå amok i et eller andet mad/slik, da det jo skal noteres ned og så kan man virkelig se, hvor mange tomme kalorier man kan få spist på ingen tid. Så jeg kan varmt anbefale det, hvis man gerne vil prøve at holde lidt styr på sin vægt.

Det er spændende, lækker og sund mad som dette, der skal til at tilbage på menuen igen. Det er nemlig ikke svært at leve sundt og samtidig spise lækre ting. Det er blot kreativiteten der skal igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar