Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. december 2012

Fødselsdags fejring

Jaaaaa igår havde jeg fødselsdag og fejrede det her i Indien på luksus hotel. Ren afslapning sammen med Michael. Dette indlæg er derfor ikke så opskrifts præget, da det har været ren forkælelse med lækker mad ude i byen... Det er nu lækkert engang imellem ikke at skulle lave maden selv :-)

Startede morgenen med styrketræning og spinning - det er så dejlig en start på dagen og især når jeg nu vidste vi nok skulle få en masse lækker mad senere. Den fik fuld gas og det var faktisk en af de bedste timer jeg har været til hernede på trods af de stadig laver alt mulig mærkeligt med armene på en time. Jeg ignorerer det hver gang, og de syntes nok jeg er lidt mærkelig. men pyt, jeg er der for at køre igennem og ikke for at lave armbøjninger hen over styret :-)

Jeg er blevet lidt mere glad for spinning igen, men nok mest fordi løb ikke helt motiverer mig længere. Jeg tror blot det svinger lidt i perioder, hvad jeg mest har lyst til at træne. Styrketræning har jeg mere eller mindre altid lyst til men på cardio siden, nyder jeg at veksle lidt.

Nå men afsted på hotel og hen til poolen og slappe af med en dejlig frokost.

Sådan skal en frokost ved pool serveres

Første gang jeg har bestilt en salat her i Indien af frygt for at blive syg - men jeg overlevede og det var fantastisk at få en frisk salat med kylling.
Første gang jeg har prøvet at fejre fødselsdag ved en pool.
Efter lidt afslapning ved pool og en dejlig omgang shopping, var det tilbage til hotellet til lækker dinner samt drinks på deres lounge/bar på 33 etage. Fantastisk sted at ligge en lounge. Så fed udsigt og mega hyggeligt. Perfekt måde at afslutte en god fødselsdag på.

Klar til shopping - her udenfor et af de bedste shopping centre

På hotel med flag :-) Klar til dinner

Lounge på 33. etage. Ih det var fedt

Morgenmad dagen derpå... Der var endda hjemmebagt rugbrød. SÅ LÆKKERT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar