Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 8. december 2012

Super spinning


Dejlig svedig efter en god spinningtime
 Imorges var jeg til spinning og som altid har jeg ikke de store forventninger, da det er noget anderledes spinning end i DK. Men efter en kort omgang styrketræning var det ind på cyklen og med en instruktør jeg ikke havde prøvet før. Og jeg blev virkelig positiv overrasket.
Det var en indisk fyr der havde timen, så jeg tænkte straks det med takter og musik ikke var noget jeg ville komme til at køre til. No offence, men fyre plejer blot at være lidt dårligere til takt end piger, og når pigerne hernede ikke rigtig kan finde ud af det, så var mine forventninger lave.

Men nej, han kunne faktisk og han kørte en ret fornuftig time. Eller det vil sige han kørte ikke med, men gik rundt, men alligevel var det en god time. Jeg fik presset mig selv og gik derfra med en god følelse.

Idag er det også tiltrængt at få forbrændt lidt ekstra kalorier, da den senere står på dansker julefrokost her i Mumbai, for danskere der er udstationeret. Jeg glæder mig virkelig til at se hvilke lækkerier vi skal have at spise og ved at der med garanti kommer snaps på bordet. Jeg er dog ikke helt så skarp i snapsen længere som jeg har været for en del år tilbage, men glæder mig mere til maden. Vi skal alle have en ret med til julefrokosten, og vores bidrag er nedenstående.


Ja man kan faktisk få danske produkter i Mumbai. Det er dog hundedyrt pga import, men det er lidt lækkert at få nogle danske produkter indimellem. Så nu er vi klar til julefrokost :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar