Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 11. december 2012

Game over

Det er hvad mine ben fortæller mig pt. Var til træning imorgen og det gik fint med styrketræningen. Men da jeg kom til cardio, måtte mine ben melde game over. Løbebåndet var helt udelukket, så forsøgte mig på spinning cyklen. Blot lidt træning for mig selv. Men efter 15 min måtte jeg stoppe. Ingen energi og alt for trætte og ømme ben.

Det skyldes de sidste to dages træning, som må siges at sætte sine spor. Trænede ben i søndag på fuld gas, og siden jeg ikke har styrketrænet ben i lidt over 2 uger, ja så kunne det allerede mærkes lige efter træningen. De var trætte og gele agtige. De fik så også lige en tur på løbebåndet, 5 km, og så var det helt smadret.

Igår var energien der ikke rigtig så blev lokket med til at løbe udenfor i en lille park af min kæreste. Jeg tænkte en lille tur kunne måske løsne mine meget ømme ben op. Men som altid så er jeg ikke helt så god til de der små træningspas. Så det blev til 10,5 km. Og så skal jeg love for mine ben var færdige igår.

Desværre er det ikke blevet bedre idag, men tager det som et tegn på at jeg har trænet godt igennem. Lad os håbe på en lidt bedre ben dag imorgen... For det værste er at skulle rejse sig efter at have siddet stille i for lang tid... Av av..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar