Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 16. december 2012

Be ready - step it away - 6 days to go

Klar, parat til step event den 22 Dec :-)
Step programmen nu lavet og noteret
i den lille step bog :-)
Så er der kommet gang i mine step ben igen... Og dette skyldes at om 6 dage så skal jeg undervise i step i Scan i Århus. Jeg glæder mig sindsygt meget til denne event. Håber på masser af dejlige steppeglade medlemmer...

Idag blev der nemlig kreeret en step serie, så nu er jeg helt klar. Da jeg øvede i Golds Gym, tænkte de andre medlemmer sikkert, hvad dælen har hun gang i... De har ikke step i centeret og har faktisk ikke set det noget steder hernede, så det har nok set lidt mystisk ud for dem.

Efter en dejlig omgang træning med fuld fart over step bænken og max presning af Michael til styrketræning, så var jeg klar til lidt lækker mad. Det er ved at være lang tid siden jeg har lavet ordentlig aftensmad, så glædede mig til det idag. Det blev til en god gang kylling ret med sweet potato "pomfritter".



Sweet potato skrælles og skæres i skiver/både. Ligges på en bageplade og lidt olie hældes hen over. Derefter drysses salt og rosmarin over - bages i ovnen ved 200 grader i ca 30-45 min. Gerne lidt grill de sidste par minutter.
Hakket løg, hvidløg og cashew nødder steges kort på panden i lidt olie. Kylling i tern tilsættes sammen med salt, oregano og rosmarin.. En god tomatsovs tilsættes og retten skal stå og simre i 15-20 min.
Kan serveres med lidt god tyk yoghurt.

Super lækker og mættende aftensmad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar