Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 24. januar 2013

Sygdom og træning....

Kom til træning imorges, men var ikke helt på toppen. Hver gang jeg prøvede at presse mig selv max fik jeg lettere kvalme. Fik dog kæmpet mig igennem en hæderlig gang styrketræning, men cardio efterfulgt var noget slatten,
Fik kun kørt ca 10-15 min på cyklen og langt fra med fuld power. Tror jeg havde mistet alle mine kræfter ved styrketræning så havde intet tilbage til cardio.

Jeg ved at kroppen nok har bedst af lidt ro, når den ikke helt er på toppen, men har ikke tid til det... Skal på weekend vin ferie imorgen efter arbejde, så sidste chance for at træne i denne uge er imorgen tidlig... Jeg må prøve mig frem. Lidt er jo bedre end ingenting... Så længe man prøver at lytte til kroppen, så ser jeg det som ok at tage til træning trods lettere sygdom.
Hvis man er sengeliggende er det ingen træning i min verden, da kroppen har rigeligt at arbejde med, men hvis man er lidt sløj, må man prøve sig frem og lytte godt til ens krop, så man ikke forværrer ens situation.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar