Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 21. januar 2013

Kontrol af cravings

Snakkede med en kollega idag over en kop kaffe efter arbejde og hun var hunde sulten og havde cravings efter chokolade... Ikke at jeg ikke kan få det, men det er sjældent. Og havde det heller ikke idag.. Hun havde ikke fået noget at spise i flere timer og havde også kun fået nudler til frokost.

Jeg planlægger min dag mht mad for netop ikke at ende i cravings efter et eller andet usundt. Min madplan er ret simpel men den virker.

Morgenmad: havregrød med kanel, mandler og sukrin + Shake hvis jeg har trænet
Formiddags snack: alt fra grøntsager, som agurk og gulerødder til et stykke proteinkage eller et stykke frugt.
Frokost: ofte blandet salat med tun/kylling eller lign.
Eftermiddag: æble samt Shake (elsker min chokolade Shake rørt op med lidt vand så det bliver til chokolade mousse)

Hermed kan jeg klare en hel dag til jeg kommer hjem igen. Og det bedste af det hele er, at jeg ikke får cravings efter søde sager, da jeg får regelmæssigt måltider samt den søde lyst stillet fra Shake.

Elsker denne smag fra dette mærke. Rør den op med lidt vand og du får en dejlig cremer chokolade mousse/creme med rigtige chokolade stykker i....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar