Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 27. januar 2013

Killer legs

Jeg har et had/kærligheds forhold til bentræning, som de fleste måske har. Jeg elsker egentlig at træne dem, men det er forbandet hårdt. Så energien skal være på toppen, når den står på bentræning. Det var den heldigvis idag, så fik trænet ben godt og grundigt igennem. Efter mine almindelige benøvelser (ofte squat, for og bagside) så plejer jeg lige at slutte af med benpres, for at presse det sidste ud af benene. Dette skete også idag og kan kun sige mine ben var rent gele bagefter.
Det er en fed følelse at have trænet ben godt og grundigt igennem, for man kan virkelig mærke at kroppen har brugt mange kræfter på dagens træning.

Efter ben gik jeg over til skulder og fik taget lidt billeder. Jeg tror jeg havde håbet på lidt bedre markeringer. Syntes stadig jeg ser lidt for blød ud i forhold til, hvad jeg gerne vil. Så må til at stoppe med det snack om aftenen. Ikke fordi jeg spiser usundt, men mange små snack måltider fylder også godt på kalorie kontoen.
Derfor blev aftensmaden til en dejlig omgang bønnemix i tomatsovs med kylling og ovnbagte kartofler. Har nemlig bestilt ferie til Andaman, om mindre end 3 uger, så har ikke lang tid til at cutte mig selv ned til en bikini form jeg gerne vil i. helt præcis 19 dage til at komme i form....
Men jeg sætter igang og ser hvor langt jeg kan nå :-)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar