Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 20. januar 2013

Søndag, support og superbrunch

Jaa det er søndag idag og lig med afslapning... Eller det vil sige vækkeuret ringede kl 6.00... Lidt for tidligt på en søndag, men min kæreste skulle løbe marathon her i Mumbai. Og havde egentlig ikke så ondt af mig selv, da løbet startede kl 05.40 dvs han var allerede igang med at løbe da jeg stod op.
Nå men afst ed til et aftalt heppe/support punkt, hvor jeg stod klar med nye energi forsyninger. Herefter kæmpede jeg mig ned til målet, hvilket ikke er helt nemt, da mange veje var spærret. Nå men kom ned i et mylder af folk og kaos og fik mødt Michael i mål området. Han fik løbet på 03.24 som han var ret tilfreds grundet dagsformen...

Derefter stod den på forkælelse på lækker brunch på 5 stjernet hotel... Uh jeg kan slet ikke styre det, spiser mere med mine øjne end min mave.... Det var de lækreste små retter og selvfølgelig et super dessert bord. Små hjemmelavede chokolader med alt mulig fyld... Gik kun en gang efter dessert, hvilket jeg er ret glad for nu her...

Kan kun sige at nu står den på træning, for har vist indtaget kalorier til de næste 3 dages træning... Hmm den der drømmeform begynder at ligge godt gemt under depoterne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar