Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 7. januar 2013

Omelet med en hemmelighed

Idag var en af de hårde. Jeg havde besluttet mig for at tage til spinning inden arbejde, men brugte alt for meget tid på at diskutere med mig selv om jeg nu skulle afsted.
Jeg endte heldigvis med at få overtalt mig selv om at det var en god ide, da resultater jo ikke kommer af ingenting.
Så afsted med mig og klar til at forbrænde nogle kalorier. Men efter at have siddet i spinnings rummet i ca 15 min (kom i god tid) ja så fik vi af vide at spinning timen var aflyst... Hmm folk var ikke helt tilfredse. Jeg overvejede kort om jeg skulle tilbyde at køre timen, men havde ikke noget musik med og magtede ikke at køre til noget ukendt inder musik.
Nå men tænkte nu var jeg jo kommet, så måtte hellere lave noget. Vi var nogle stykker der blev siddende inde i lokalet og endte da med at spinne i 45 min, så det var dejligt.

Da jeg var på vej ud af centeret stødte jeg ind i en mand, som spurgte om jeg havde trænet cardio i 45 min. Jeg sagde ja (uden at vide hvem han var eller kunne genkende ham), og han syntes jeg trænede godt. Jeg trænede tungt og pressede mig selv. Vi snakkede frem og tilbage om min træning og hvad han trænede. Men igen bare et dejligt eksempel på, hvor rart det er at få disse komplimenter fra andre medlemmer. Og endda medlemmer jeg ikke engang har snakket med før.
Jeg tænker at jeg må skille mig ud med at træne hårdt (det gør alle langt fra) samt være kvinde og udlænding. Men det er nu lidt dejligt :-)

Aftensmaden var en gang omelet med en hemmelighed.... Omeletten bestod af
  • 6 æggehvider
  • 150 gr friske grønne hakkede bønner
  • Lidt kokosmel
  • Lidt HUSK
  • Krydderier. (oregano, salt, chili)
Det hele blandes godt sammen og hældes på panden. Vendes når æggehviderne er ved at stivne. Hemmeligheden kan ses på billedet nedenfor. Dette er en af mine yndlings måltider, da der er så hurtigt at lave, samt kaloriefattigt.


Hemmeligheden er..... OST.. Lidt ost i midten og lig omeletten sammen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar