Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 18. januar 2013

Tilbage på (spinning) sporet

Fik kæmpet mig selv afsted til træning imorges og havde besluttet, at det ville gøre godt med en spinningtime,for at få forbrændt bare lidt af alt det jeg har spist de sidste par dage. Men det begynder snart at være mere reglen end undtagelsen, at der ikke kommer nogen instruktør (den samme instruktør hver gang). Kan være det er uheld, men ud af de sidste 4 gange jeg er taget til spinning, så er hun kun dukket på 1 gang... Det er dælme en skidt rate. Og der fungerer desværre ikke således, at der så kommer en afløser.

Nå men det skulle bestemt ikke slå mig ud imorges, og tog min IPod med op i lokalet og begyndte at cykle med mig selv. Der begyndte stille og roligt at komme nogle andre medlemmer og jeg fik da overtalt de fleste til at blive trods ingen instruktør og så satte vi min IPod musik på i salen.
Det var faktisk lidt hyggeligt. Vi kørte hvert vores show, men lavede lidt spurter med en af pigerne. Det var dog ikke helt al min musik de var lige begejstret for, så fik skiftet frem til en Hindi sang og så var der gang i den igen. Er nu også selv blevet ret glad for den sang....

Men fedt at komme afsted og imorges står den på styrke. Det er ved at være alt for længe siden. Og jeg fik også en kommentar på facebook at at hoppe af det cardio flip og få fingrene i de tunge vægte igen. Så det må jeg så gøre :-)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar