Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 20. januar 2013

Ny energi

Havde en fantastisk gang styrketræning her til aften... Masser af energi og tung styrketræning. Det er også lidt sjovt at se nogle af de typer der træner i centeret om aftenen.. Det er ren show off for nogle af dem. Ja det er veltrænede fyre, men de er dæleme også godt klar over det. Jeg griner kun lidt af det og har mest lyst til at sige til dem, flyt dig du står i vejen !

Nå men fik øje på en pige jeg har set dernede en gang før. Meget veltrænet og tænkte hun måtte da helt sikkert dyrke konkurrencer samt vide hvad der sker her i Indien. Det skal siges hun var ikke inder, da jeg ikke har set en eneste veltrænet indisk pige endnu. tror ikke der er mange af dem. Men jeg gik hen til hende og spurgte om hun konkurrerede her i Indien. Det gjorde hun ikke, men hun var professional og dyrkede konkurrencer i USA mm... Vi snakkede frem og tilbage og aftalte at mødes over en kop kaffe en dag.

Fedt fedt fedt at møde en pige der går 100 % op i træning, det giver virkelig mig fornyet energi. Ja hun er noget større end mig, men det at have samme passion for træning er fedt. Glæder mig allerede til at se hende igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar