Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 28. januar 2013

Going healthy..

Så er jeg skudt igang med min mini diæt frem mod den 16 Februar, hvor der står bikini ferie på planen. Så der skal trimmes lidt.
Morgen træning med styrke + 20 min cardio, som jeg tror vil blive min normale træning fra nu af og frem. Med evt mulighed for dage med ekstra cardio, for at forbrænde lidt ekstra.

Aftensmaden er ofte her, hvor det kan gå galt for mig, så der måtte planlægges ingen jeg kom til at ramme snack mode. Det blev til en dejlig omelet med vandmelon til dessert.

Omeletten bestod af 5 æggehvider, lidt malet kokosmel, krydderier samt lidt tomatpesto.Det hele piskes sammen, steges på pande og foldes med lidt fedtfattig ost. Tilbehør blev tre papadams. Så det var nem, sund og mega hurtig aftensmad. Lige hvad jeg har behov for, når man er sent hjemme. Det er med at kende sine svagheder, så de kan undgås :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar