Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 17. januar 2013

Back attack

Status er at det hele går lidt sløjt for tiden. Træningen er ikke helt stabil og desværre heller ikke kosten. Jeg har kun dårlige undskyldninger og en masse arbejde at skylde skylden på.
For mig er manglende træning desværre ofte lig dårlig kost. Hvis jeg så bare kunne styre den ene, når den anden haltede.. men nej. Det skal siges at det er ikke ren elendighed, men blot ikke efter min plan.

Sidst jeg var til træning var i tirsdags og det var til gengæld en god gang ryg træning. Imens jeg trænede fortalte min kæreste mig, at der var gode markeringer i ryggen ved nogle øvelser. Jeg må lige have luret et kamera med næste gang, for at selv at kunne se hvad der gemmer sig deromme.
Fik kun hurtigt taget et billede da vi kom hjem og var egentlig ok tilfreds.

Ikke mange markeringer at se (sådan er det når man er glad for mad), men tilfreds med bredden
Så lidt optur over tirsdagens back attack, men det her ustabilitet må snart stoppe. Og i tænker nok 2 dages fri, herregud det overlever jeg nok. Og ja det gør jeg også, men når det ikke var planen, at der skulle have været træningsfri nogle af dagene, ja så skaber det uro i mit hoved. Men der er kun en ting at gøre, og det er at gøre noget ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar