Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. januar 2013

Nyt tøj...


Flex med mine nye bukser..... :-)
Nogle gange kan nyt træningstøj være med til at øge motivationen. Det kan lyde lidt mærkeligt, men at have fundet noget nyt lækkert tøj eller sko, kan give en fornuet glæde ved træningen og en super dejlig følelse under træningen. Ofte er det glæden ved at komme i det nye tøj, få det på og føle sig super godt tilpas, som er med til at få motivationen til at komme til træning op. Derudover kan man føle sig lidt mere overskuds agtig imens men er igang med træningen.

Dette var netop hvad der skete hos mig imorges. Jeg havde i weekenden købt et par nye bukser, som jeg bare glædede til at få mig på. De sidder perfekt og elsker farverne... Derudover passer det perfekt til et par sko jeg har. Så da jeg så disse bukser var det straks nogle jeg bare måtte have..

Træningen var perfekt imorges. Masser af pump på, så ryggen blev trænet godt igennem. Motivationen til at styrketræne er ved at vende tilbage. Rutiner og rytme betyder rigtig meget for mig, for at bevare min motivation. Og føler rytmen er ved at vende tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar