Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 6. januar 2013

Søndag med det hele

Idag har været en af de dage, hvor man bare har nået en masse på den gode måde.

den smukke indiske brud - Ruchi
Startede dagen meget tidligt, da Michael skulle og og marathon træne med en anden løbemakker kl 06.00 - tror aldrig han har været så tidligt oppe på en søndag. Jeg lå og små sov lidt videre i en time inden jeg stod op. Vi var begge på trætte da vi dagen inden havde været til bryllups reception (jaaaa mit første indiske bryllup, eller var kun med til receptionen bagefter). Og vi fik spist alt for meget lækker indisk mad, så kroppen skulle lige bearbejde dette i løbet af natten. Derfor ikke en special god nattesøvn.

Nå men kl ni stod jeg klar i Golds Gym, da de åbnede til en gang træning. Var egentlig forfærdelig træt, men fik da sparket lidt energi i min krop men kaffe og en müslibar. Sulten var ikke den store efter gårdsdagens måltid.
Fik presset mine ben helt i bund til styrke og trænet god skulder. Derefter ville jeg lige teste mit knæ på løbebåndet, men desværre stadig ikke godt. Øv øv, gad vide hvor længe jeg skal vente, før jeg rigtig kan løbe igen. Nå men ingen undskyldninger for træning, så op på kondicyklen og den fik fuld gas i 20 min.

Dejligt så var det afsted til pool og slappe af og nyde solen lidt.

Til aften stod den på hjemmelavet sund kyllinge lasagne. Var ved den lokale slagter og købe 2 kg kylling, så nu har jeg kyllinge lasagne til et par aftenener. Dette er super dejligt når man kommer lidt sent hjem, og ikke gider at lave mad.

Kyllingen lasagnen bestod af lag pastaplader, kylling i tomatsovs, tomater og friske grønne bønner. Lag gentages hvis der er plads. På toppen lidt fedtfattig ost. Smager så dejligt og er sundt. Jeg sparrede lidt på pastaen og puttede ekstra bønner og tomater i. Bages i ovnen i ca 25 min ved 180 grader.

Kyllinge fileter kogte jeg og rev dem derefter fra hinanden med to gafler, hældte tomatssovs med krydderier og lidt pesto ned i og blandede det hele godt. Så er det nemlig nemt at ligge i som lag i lasangen. Og kyllingne holder sig dejlig saftig i ovnen.

Resten af aftenen står på sofa og ren afslapning - perfekt søndag !

Kyllinge lasagne med grøntsager

Så er der lasagne til de næste mange dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar