Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 9. januar 2013

Panik.... Havregryn udsolgt

Imorges fandt jeg ud af at jeg ikke havde mere havregryn. Total panik, da jeg altid får havregrød til morgenmad. Hvis jeg så bare havde yoghurt eller lign. at spise ville det være ok, men havde intet andet... Ja lettere panik udbrød hos mig. Jeg har det bedst med at planlægge min mad og have lettere kontrol over hvad jeg vil spise, så når jeg har planlagt noget på forhånd og pludselig finder ud af, jeg ikke kan få dette.... Ja så er det panik.
Jeg fandt 5 æg i køleskabet og måtte tænke kreativt... HURTIGT... Denne hurtige kreativitet var faktisk ikke helt dårlig. Fik lavet super lækker og sund morgenmad af det jeg nu havde..

Pandekage med banan
  • 5 æggehvider
  • 1 lille most banan (den eneste jeg havde)
  • 10 gr cookies and cream proteinpulver (eller anden smag)
  • Lidt HUSK
  • Lidt kokosmel (malet)
Æggehviderne piskes stive og resten blandes i massen. Smøres ud på en bageplade og bages i små 10 min ved 180 gr.
Det var hurtigt og nemt og smagte fantastisk. Ikke sidste gang jeg laver denne og måske et nyt alternativ til min elskede havregrød :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar