Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 30. januar 2013

Fight, fight, fight..

Allerede på dag 4 i min mini diæt er jeg kommet i fight mode. Efter aftensmaden igår var jeg stadig sulten. Tog lidt yoghurt med nødder, men stadig sulten. Gav heldigvis ikke efter, og ved jeg skal igennem nogle dage, hvor jeg vil føle mig sulten. Sådan er det altid, når man går fra sin almindelige kost til lidt lavere kalorieindtag.

Træningen imorges var også hård. Styrketræning af skulder gik fint, men fik løbet idag på løbebånd, hvilket jeg ikke har kunnet i lang tid pga mit knæ. Men det gik heldigvis godt, ihvertfald med knæet. Men kondien var ikke helt til stede. Det var mega hårdt og måtte virkelig kæmpe mig afsted. Det er lang tid siden jeg har haft det så hårdt på løbebåndet sidst. Jeg fik løbet 6 km på knap ½ time. Ikke den bedste tid jeg har præsteret, men idag var det mere at gennemføre end det var på tid.

Jeg må nok bare indse at der lige skal kæmpes lidt de næste par dage, men hvis man vil have resultater må man også kæmpe derfor. Så jeg piver bestemt ikke, men bider tænderne sammen og kæmper videre :-)

Smilet kommer altid frem, når en god gang træning er veloverstået...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar