Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 2. februar 2013

Ready to run

Jubiiiiiii. 7 km på løbebåndet fredag aften uden problemer med knæet. Og endda med overskud.. Det var fedt. Var blevet lidt nervøs for, om min form var helt elendig, men heldigvis ikke. Havde lige lidt mere overskud i benene efter løb, så gav den gas i 10 på kondicyklen bagefter. Så dejligt.
Jeg kunne virkelig mærke forskellen på at træne aften vs morgen. Der er bare mere energi og overskud i min krop til aftentræning.

Men da igår var ren cardio dag, var imorges træning med mere fokus på styrke. Det er underligt, men føler mig ikke tykkere end for lidt over et 1/2 år siden,. Men når jeg ser billeder, så var jeg noget mere markeret i foråret end jeg er nu. Men billeder snyder som regel ikke, så jeg må jo bare holde ved min træning og mini diæt, så jeg kan komme tilbage i min tidligere form.
Fik da sat 2 nye pr i to ryg øvelser imorges, hvilket var en super dejlig fornemmelse at presse helt i bund.

Og nej det er ikke konkurrenceformen jeg er ude efter at ramme. Det kunne da være fedt, at se sådan ud, men formen er desværre ikke holdbar i længden. Det er en form, der opnås til konkurrence og ikke en der varer ved for evigt. Så husk altid at drømme efter realistiske mål. Ellers mister man hurtigt motivationen. En konkurrence form er ikke noget at stræbe efter i hverdagen, da der skal være plads til at nyde livet.

God weekend derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar