Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 27. februar 2013

Viljestyrke

Idag er det 7. dag i træk at jeg har trænet og det har krævet en del viljestyrke.Imorges var det ikke ligefrem motivationen der pressede på. Det var træning med mig selv, hvilket godt kan være lidt svært at komme afsted til. Derudover kunne jeg mærke træningen fra igår aftes i mine ben, så de var trætte og langt fra energifyldte.
Hvad får mig så til at komme afsted til træning istedet for at blive liggende 1 time mere i sengen? VILJESTYRKE

Ja det er ganske simpelt, det skal ikke tænkes eller overvejes, det er bare med at komme afsted og holde sig til den plan, man allerede har lagt. Min styrketræning gik faktisk godt her til morgen, men ramte min mur, da jeg skulle lave cardio. Mine ben havde slet ikke lyst til modstand på den cykel. Men de 10 km skulle tilbageligges og det blev de. Det var dog ikke en særlig god tid jeg fik mig idag, men for mig handlede det om gennemførsel. Så nu er det en super dejlig fornemmelse at have gemmenført og jeg er klar til afgang mod Goa i aften.

Viljen til at ville giver evnen til at kunne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar