Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 9. februar 2013

Morgenløb

Fitness centeret er desværre lukket idag, så alternativerne måtte igang. Jeg kunne selvfølgelig have taget en fridag, men i og med jeg allerede har haft to fridage i denne uge og nok heller ikke får trænet imorgen, så var fridag ikke lige på tale idag.
Derved måtte det blive til en morgenløbetur. Jeg var spændt af flere årsager. Det er ikke nemt at løbe i Mumbai, da der ikke findes parker eller ligende at løbe i og trafikken er ret kaos. Derudover var jeg spændt på mit knæ og det brokke sig.

Vi løb afsted fra lejligheden og igennem gader og SLUM. Ret sjov oplevelse at løbe igennem slum område i Mumbai, hvor der både blev gloet og piftet efter mig. Ikke noget der generer mig, jeg er blot i mine egne tanker og løber videre. Det er nok ikke hver dag, de ser en hvid kvinde komme løbende igennem deres gader.

Nå men vi nåede til vores mål, som var stranden. Ikke en lækker strand, som man bader og soler sig på, men rigtig fin at løbe på. MEN så begyndte min knæ at sige fra. Så vi endte med at gå lidt på stranden inden vi tog hjem igen. Men super lækkert vejr at løbe i, ca 22 grader go solen er netop stået op.

Ialt 25 min løb og 20 power walk, så det var egentlig ok. Ville gerne have løbet lidt længere, men må hellere lytte til mit knæ, så jeg ikke skal til at holde en lang pause. For det magter jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar