Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 21. februar 2013

Im back...

.. with back attack. Ja er netop hjemvendt fra super dejlig afslappende ferie og der gik ikke mere end 1½ time, fra jeg var hjemme, til jeg stod klar i fitness. Både trængen til at få rørt sin krop, glæden ved at komme ned i fitness igen og den dårlige samvittighed over ikke at have lavet en dyt i 5 dage, fik trangen til fitness til at være ret stor. Maden har jeg også fået rigeligt af, så det har rigtig været ferie på alle fronter.
Men det var super dejligt med en omgang god træning. Og det var tiltrængt. Jeg må indrømme, den bikini form var ikke helt til stede, selvom jeg prøvede at kæmpe mig derned inden ferien. Så efter træning blev der handet masser af grøntsager, frugt, æg, tun, yoghurt mm ind, så jeg nu kan komme tilbage på sporet.

Næste ferie er nemlig i starten af April, så jeg har lidt over en måned til at presse mig selv i god form igen. Jeg ved heldigvis hvor mit problem er: snacking om aftenen. Så det skal til at stoppe. Jeg må blot erkende at jeg skal tilbage til bootcamp igen. Ingen slik og søde sager og masser af træning. Jeg kan kun sige jeg er helt klar.
Til aften fik jeg lavet en super dejlig tun mousse med rødløg, agurk og krydderier på ristet rugbrød (jep det kan fåes i Mumbai).


Og så her lidt billeder af en super dejlig og utrolig naturskøn ø ferie. Andaman kan klart anbefales, hvis man vil se uspoleret natur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar