Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. februar 2013

Luk mig ud... Energi kom glad.....

Befinder mig stadig i en trætheds boble, hvor jeg begynder at føle det er svært at komme ud af. Problemet med træthed er, at motivationen til træning ofte er meget lille. Og selvom jeg stadig kom afsted imorges, så føler jeg ikke at træne med 100 % fokus og kræfter.

Det er lidt frustrerende og har prøvet hviledage og ekstra mad. For kosten er også svær at holde på plads, når kroppen og hovedet er træt. Det betyder ikke der skal gives op, men jeg må prøve at trække lidt kreativt og ændre lidt på rutinerne.

Fik købt mig noget nyt pre-workout pulver igår, og trænede på det idag. Spændende at se, om jeg bedre kan lide dette end, hvad jeg plejer at anvende. Trængte til at prøve noget nyt og en ny smag.... Green Apple :-) Smager dejligt... Lidt glæde giver det altid at købe noget nyt til træningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar