Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 25. februar 2013

Trænings søndag...


I igår fik den fuld gas i fitness, da søndag er fridag og den dag jeg har bedre tid til at få trænet igennem. Hverdagene træner jeg som regel om morgenen, da jeg kommer sent hjem fra job, men jeg kan bedst lide at træne uden en bagkant. Så derfor nyder jeg det mere om søndagen, samtidig med at det ikke behøves at være så tidligt på dagen, som de andre dage.
Opvarmning skal der til inden styrke
Energien var i top efter en dejlig omgang morgenmad på sengen, så var både mentalt og fysisk klar til at presse mig selv. Ryg blev trænet godt igennem efterfulgt af cardio. Jeg kører stadig efter planen om at skal tilbageligge 10 km cardio hver gang, som enten kan opnås ved 10 km cykling eller 5 km løb (løb tæller dobbelt). Fik løbet 5 km og cyklet 5 km, så det var 15 km ialt - dejligt med lidt bonus km på kontoen.
 
Klargøring til dødløft...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar