Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 26. februar 2013

Game over...

... Sådan har jeg haft det i kroppen de sidste to dage efter træning. Igår stod den på ren cardio i form af spinning og der var egentlig ikke meget energi i kroppen inden jeg tog afsted. Men der var absolut ingen energi da jeg kom hjem.....
Idag var heller ingen undtagelse... Den fik fuld gas på styrke da jeg idag havde en kollega at træne med, så der var ingen undskyldninger for at holde igen. Det betød også ny PR i ben. Efter styrke var det mine obligatoriske 10 km på cyklen. Jeg startede med at have krampe under foden efter første min. Så var der dæleme lang vej tilbage... Men en god omgang vilje og god musik i ørene så var jeg afsted.

Netop hjemvendt fra træning og er helt game over. Så træt at jeg ikke magter at stå op og bare skal slappe af på sofa med lidt mad. Fik også af vide af Michael at jeg så helt færdig ud, døjet trådte ind af døren efter træning...

Imorgen går det løs igen - og nej der er ikke tid til pause imorgen, for imorgen aften skal jeg til Goa med arbejdet på teambuildings tur og kommer først hjem søndag. Blir super fedt.
Men kommer sikkert ikke til at træne og der vil højst sandsynlig kun være indisk mad, hvilket ikke er specielt sundt. Pakker lidt proteinpulver. Riskager og nødder i min taske så jeg har lidt alternativer...

Vil lade min krop op til en gang hård træning imorgen tidlig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar