Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. februar 2013

Savner DK spinning

Spinning med spinningsko er ikke
normalt i Indien, men uundværlig for mig.
Eftersom mit knæ ikke vil jeg som jeg vil mht løb, så må jeg tilbage på spinning cyklen. Det kom jeg så imorges, men ved ikke om jeg vil sige det var et glædeligt gensyn.

Jeg fik fixet mine spinnigsko (havde været i stykker), så jeg ikke skulle køre i kondisko (der er faktisk stor forskel på at køre i kondisko vs spinnigsko). Så jeg glædede mig til at køre med mine spinningsko igen, men det var vist dertil glæden gik.

Det er simpelthen et cirkus på timen, og svært at forklare. Men folk kommer dryppende ind på timen, gerne op til 20 min for sent. Derudover laver de jeg ved ikke hvor mange ting på cyklen frem og tilbage uden det i mine øjne giver mening. Og folk på timen kan heller ikke følge med, så ja det er ren cirkus i mine øjne.

MEN det er træning og jeg prøver at lukke alt det mystiske cirkus halløj ude, og blot give den gas. Jeg savner i den grad spinning som det foregår i DK, og kan kun glæde mig til at komme tilbage til dette engang ude i fremtiden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar