Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 8. februar 2013

Kilometer tæller...

Jaaa aftentræning er bare lidt sjovere,
når man først er kommet afsted
Idag stod den på aftentræning, og jeg fatter egentlig ikke, hvorfor jeg ikke gør det noget oftere. Jeg har så meget mere energi til træning om aftenen og det er rart ikke at have en bagkant med tiden.
Men det er svært at komme afsted, hvis jeg først er sent hjemme fra job og ofte mega sulten. Nå men idag fik jeg taget mig sammen og det var super dejligt. Fik løftet dejlig tungt sammen med alle de store mænd. For kvinde er der ikke mange af i styrkeområdet her om aftenen.

Efter en dejlig omgang styrke stod den på cardio, for prøver jo stadig at cutte lidt ned. Jeg har lavet mig en ny regel, jeg har kørt efter den sidste 1½ uge og det fungerer faktisk ret godt for mig. Jeg har valget mellem at løbe 5 km eller at cykle 10 km. Lige for tiden er det mest cyklen der trækker. Mit knæ er ikke helt stabilt til løb endnu og er lidt mere motiveret for løb.
Men god musik i ørene og så fuld fart på de 10 km iform af min egen lille spinning time med mig selv. Tiden går noget stærkere, når man kører efter sin musik og evt ligger spurter ind ved omkvæd mm.

Så der tælles kilometer og det er dejligt :-)

Dagen aftensmad samt lidt ekstra nøddesnack ved siden af. Yoghurt med kanel, guava og nøddemix. Simpelt og hurtigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar