Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 5. februar 2013

Træt...

Var alt for træt imorges til at træne, og manglede søvn... Så måtte skippe træning til fordel for søvn. Ikke noget det huer mig, men uden nok søvn fungerer jeg bare ikke..

Her til aften blev det heller ikke til træning, da kroppen og måske også lidt hovedet stadig er træt. Det er ikke helt foreneligt med mine diæt planer og slet ikke efter at have haft besøg fra DK, hvor lidt dansk slik er kommet indenbords.... Og min bikini ferie nærmer sig med hastige skridt.

Men det nytter ikke at stresse, så prøvede mig frem med lidt sundere aftensmad. Æggehvide puf pandekage med banan. Smager så dejlig, sød og lækker og dejlig nem at lave. Lige hvad man har brug for når man er træt.
  • 7 æggehvider
  • 1 stor most banan
  • 20 gr cookies and cream protein pulver
  • 10 gr malet kokosmel
Pisk æggehvider stive og bland derefter resten i massen. Hældes ud på en bageplade og bages i ca 10 min ved 200 gr. Drys evt kanel inden den sættes i ovnen på toppen.... DONE

Imorgen står den helt sikkert på træning... Skal bare lige have en god omgang søvn i nat...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar