Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 1. marts 2013

Goa

Så er jeg landet i Goa og det er super fedt. Det er et super lækkert hotel vi er på, men har ikke helt fået udnytte så meget af det endnu, da det har været mest arbejde.

Igår var der galla fest på stranden som var super fedt. Alle mænd skulle være i sort habit og alle kvinde ri sort kjole. Det var super fedt at se og en perfekt stemning med live musik og lækker mad. Virkelig god stil.

Så var lettere træt i morges, da jeg stod op kl 7 for at ville en tur i fitness - YES der er fitness på hotellet. Men tror jeg glædede mig for hurtigt, for det var mere eller mindre et rum med at par løbebånd, nogle håndvægte og en multimaskine, som var ret dårlig.. Hmm fik kæmpet mig igennem 4 øvelser, gik en tur ned til stranden og så var det vist det jeg kunne få ud af den morgentræning.

Men hva, lidt er jo bedre end ingenting. Spændt på hvad dagens program byder på idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar