Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 10. marts 2013

Løb med belønning

Super dejlig søndag. Startede med at tage til pool og slappe lidt af med en bog, samt få lidt sol. Fik bestilt lidt grillet kylling til frokost og glædede mig til at få ren kylling uden al mulig indersovs oveni. Men glæden var lidt for tidlig. Der var ingen sovs, men tilbehør var chips. Hmm nå men de blev så fjernet. Så kom jeg til det grillede kylling - ja det var vel nogle kyllinge frikadeller af en art og ikke lige hvad jeg havde forventet. De er eller super gode til at lave grillet kyllinge stykker hernede fra deres tandori ovn, men det var ikke lige hvad der var på menuen idag.

Tog hjem igen og fik trænet mine skuldre helt døde - dropset, så jeg virkelig kunne føle de brændte. Det var fedt for da jeg var færdig, kunne jeg næsten ikke løfte mine arme. Derefter en tur ned til "strandpromenaden" og løbe. Det lyder mere fornemt end det er - der er hverken en lækker promenade eller lækkert vand. Men det er bare rart at løbe lidt udenfor og ikke altid på løbebånd. Fik kæmpet mig op på 7 km idag, så var ret glad.

Til aften fik jeg lavet pizza Margarita. Lige hvad jeg havde lyst til, da det var ret simpelt og lækkert. Fuldkornsmel blandes med vand og salt og æltes til en masse. Tynde små pandekager rulles og steges kort på en pande på hver side.
Pandekagerne smøres med lidt tomatsovs og fedtfattig ost på toppen. I ovnen i små 10 min og færdig.


Desserten bliver en dejlig kop kaffe latte på lokal cafe - så hyggeligt at sidde med en kop kaffe og iagttage den vilde traffik i Mumbai. Må lige finde mig et fitness blad på vejen så jeg kan sidde og nyde min kaffe med lidt godt læsestof

Ingen kommentarer:

Send en kommentar