Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 19. marts 2013

Sund, frisk, lækker tærte

Har fri idag så lidt bedre tid til at kokkerere i køkkenet, hvilket jeg jo elsker. Jeg havde endda fået en forespørgsel fra Michael på en tærte jeg tidligere havde lavet. Så måtte igang igen. Det er en super nem opskrift og smager så fantastisk...

Bagte bunde, klar til toppings...







Jeg lavede den både som tærte og i små muffinsforme, så små tærte kager. Nemt og lækkert. Opskriften finder du her.

Imorgen tidlig står den på løbetur på stranden. Har mine forældre på besøg, så har lokket dem med en tur derned. Der er så dejligt om morgenen - tilpas temperatur (ca 25 gr) og en god bred strand at løbe på. For løbet kommer jo tættere og tættere på. Jeg har lidt dårlig samvittighed over ikke at få styrke trænet nok, men da jeg ikke har så meget tid at træne i må der prioteres. Efter løbet den 14 April, må styrke komme tilbage på planen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar