Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. marts 2013

Lers go hunting

Så er jeg tilbage i Mumbai og kom som noget af det første afsted til træning. Det var også lidt tiltrængt, da 3 dage uden træning og en dag med noget jeg næsten ikke vil kalde træning. Nogle gange er de fitness centre der er på hoteller bare nul og nix. Tror mere de har det, for at kan skive det på salgs brochurens end egentlig funktionalitet.

Nå men det var dejligt at være tilbage i Golds Gym. Og selvom jeg var ret træt, da det har være lange sene dage, så gik træningen over al forventning. Fik sat ny PR i dødløft, så det var rigtig dejligt. Fik også kæmpet mig tilbage på løbebåndet på 5 km i tiden 22.35. Ikke nogen rekord, men bare dejligt at få lidt gang i løbebåndet igen uden knæet brækkede sig.
 Jeg syntes selv jeg har prøvet at spise fornuftigt, men med buffet morgen, middag og aften, er der røget lidt flere kalorier ind end normalt. Så der skal kæmpes igen. Kampformen jagtes stadig.

Lets go hunting !

Aftenens dessert, chokolade/kanel proteinkage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar