Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 18. marts 2013

Nye resultater skabes via nye grænser

Var helt færdig imorges, virkelig træt og havde meget svært ved at stå op. Men havde heldigvis en aftale med Michael, så kom op og afsted. Overvejede flere gange hvad jeg egentlig skulle træne, for havde ikke lyst til noget. Mærkeligt når nu jeg havde fået så meget mad igår, så der må da have ophobet sig noget energi i kroppen.
Nå men på vej ned til centeret kunne jeg ikke helt finde ud og jeg skulle styrketræne, løbe, cykle eller lave en kombi. Blev enig med mig selv om at starte med styrke, da jeg har forsømt det lidt på det sidste. S fik trænet godt igennem på trods af at jeg var ret træt da jeg vågnede. Men en god omgang musik i ørene og så var jeg kørende.
Efter styrke op på løbebåndet. Men mine ben var mega tunge, jeg ville dog have 5 km på løbebåndet og prøvede at presse den lidt hen af vejen. Det gik faktisk ok med 5 km på 22.38 min.

Nogle gange må man bare presse sig selv selvom ens hoved siger noget andet. Når man vil nå et mål eller opnå resultater skal der kæmpes - der skal kæmpes mere end normalt. Ellers vil man jo blot opnå status quo. Jeg træner altid efter den filosofi at presse til maks, ellers er det ikke effektiv træning og man spilder sin egen tid. Og ja man har altid et ekstra gear at give af.

Pres dig selv ud over dine normale grænser, og du vil opnå nye resultater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar