Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. marts 2013

Slow mover

Jeg er kommet ind i en dårlig rytme. Jeg er mega træt når jeg vågner om morgenen, ikke fordi jeg går sent i seng, men det er begyndt at blive ret varmt i Mumbai, så sover ikke specielt tungt om natten. Så når jeg vågner om morgenen, føler jeg mig langt fra udhvilet og træning er ikke lige hvad der ligger først på ønskelisten.

Men jeg kommer afsted. Igår var det løb udenfor (6,6 km) og kæmpede mig virkelig afsted mod trætheden i min krop. Imorges var det styrke og kondicykel (10 km). Jeg føler jeg starter som en skildpadde - utrolig langsom og langt fra energisk. Da jeg startede på styrketræningen overvejede jeg flere gange, om det ikke var bedre at droppe styrke idag. Men nej, det duer jo ikke at begyndet at gøre det hver gang. Det går lige omkring 20 min, så begynder skildpadden at tage fart og til slut ender jeg som duracell kanin. Det er virkelig mærkeligt, men altid noget det ikke er skildpadde hele vejen igennem træningen.

Jeg kæmper og giver ikke op :-)

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så lækkert at følge din træning derude kære Lene. :) Det gir god motivation til een selv.... (når man piver over de ømme og trætte ben...) Herligt.

    Bedste hilsner fra Julie i Aarhus

    SvarSlet
  2. Hej Julie

    Hvor dejligt at høre - det glæder mig at glæde andre .-)

    Knus

    SvarSlet