Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 23. marts 2013

Formcheck - bagside

eHar haft 2 super dag med morgen træning  fitness. Både styrke og cardio. Har haft god energi og motivation i top. Føler også formen er nogenlunde ok, men må indrømme at det prikker lidt i kroppen når man følger alle de atleter der skal stille op til Loaded næste weekend. Glæder mig super meget til at kunne følge det over nettet.
Imorges fik den fuld gas på bryst og triceps, og fik en rigtig god kontakt, så man virkelig kan mærke det brænder i musklen. Derefter var det en tur op på cardio cyklen - fik presset ½ time ud af benene iform af min egen lille spinning time. God musik i ørene og så afsted til mit eget program. Jeg har løbet de sidste mange dage uden problemer i knæet, så ville lige give benene lidt afveksling fra løb idag.

Nå men lidt ryg posering imorges efter træningen... Ja husker jo tilbage på alle de dage og timer, der skulle øves posering inden konkurrence. Og når man er presset på diæt er det ikke altid lige sjovt. Så kan kun sige giv den gas derude inden det gælder lige om lidt til Loaded Cup, hvis du skal stille op :-)

Dagens rygposering


2 kommentarer:

  1. Hej lene:)
    Håber i har det godt:)
    Det ser sku godt ud!! Hvad med dig skal du stille op igen?? Det sværeste med poseringer er bagsiden syntes jeg!!!

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte

    Jo tak alt vel her og mange tak.
    Ville nu gerne stille op igen, men tror ikke helt det kommer til at ske, ihvertfald ikke iår.
    Ja bagsiden er svær at posere, da man jo ikke kan stå og chekke det ud i spejlet, men der er ikke andet for end bare at øve :-)
    Pøj pøj

    SvarSlet